ΧΙΟΝΙΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ


Καλή Εβδομάδα!

Οι προηγούμενες ημέρες πέρασαν με πολύ βροχή, χιόνι και κρύο, το μικρό μου Μανωλάκι έμεινε όλη την εβδομάδα στο σπίτι και κάναμε παρεούλα και αγκαλιές!!! Ο Αντώνης μου διάβαζε γιατί τόσο την Τετάρτη όσο και εχθές Κυριακή έδινε εξετάσεις εξαμήνου στο ωδείο του και μελετούσε δίπλα στο αναμμένο τζάκι… 


Είχε όμως και τα καλά της η κακοκαιρία! Χιόνισε για δεύτερη φορά μέσα σε ένα μήνα κι έτσι φτιάξαμε ένα μικρό χιονάνθρωπο στην αυλή μας…..


Έτσι σιγά σιγά ήρθε και το Σάββατο ….. που έχουμε την καθιερωμένη μας συνάντηση με τους μικρούς μου Καλλιτέχνες στην Ενορία μας. Λόγω που την προηγούμενη εβδομάδα δεν είχαμε συναντηθεί, τα παιδάκια που είχαν ελεύθερο χρόνο, δηλαδή τα πιο μικρά που δεν έχουν και τόσααααα μαθήματα έφτιαξαν και έφεραν όμορφες κατασκευές.

Καμαρώστε τα μικρά μου:

ΤΟ ΜΑΓΙΚΟ ΔΑΣΟΣ από την Ειρήνη Γ’ Δημοτικού και την Μαλβίνα Α’ Δημοτικού


ΤΑ ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ ΨΑΡΑΚΙΑ και Ο ΤΑΞΙΔΙΑΡΗΣ ΠΥΡΑΥΛΟΣ από τον Γιώργο  Α’ Δημοτικού


Η κατασκευούλα μας για το Σάββατο ήταν ένα αποκριάτικο ανθρωπάκι.


Σκέφτηκα να δώσω και ένα όμορφο, απλό επιτραπέζιο σε όλους τους μικρούς μου καλλιτέχνες ως μια μικρή επιβράβευση. 


Η πηγή μου ήταν      http://taniamanesi-kourou.blogspot.gr/

ενώ για πούλια έδωσα μικρά παιχνιδάκια που μάζευε ο Αντώνης

μου όταν ήταν πιο μικρός από κάποια «αυγά».

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Παγωτό χωρίς γλουτένη και λακτόζη

Το Αυγό

Το προζύμι της Μεγάλης Παρασκευής