ΚΟΛΙΕ...ΦΙΛΙΑΣ!!!!



Ακόμα ένα κολιέ από βότσαλο από τα αξέχαστα Κύθηρα….. Σκέφτηκα να κολλήσω πάνω στη μικρή και ιδιαίτερη πετρούλα το «Μικρό Πρίγκιπα» επειδή το απόγευμα που την βρήκα στην παραλία είχα περάσει τη μέρα μου με αναμνήσεις από τα καλοκαίρια των παιδικών μου χρόνων.  


Στη χώρα των Κυθήρων μετά το γυρισμό μας από την Αγία Ελέσα, είχαμε σταματήσει σε ένα μικρό αλλά γραφικό ζαχαροπλαστείο να δοκιμάσουμε τοπικά γλυκά. Παραγγείλαμε «Πάστα μύλου». Παρόλο που πρώτη φορά δοκίμαζα αυτό το γλυκό, για κάποιο λόγο κάτι μου θύμιζε! Δεν άργησα να καταλάβω ότι η επικάλυψη που είχε το γλυκό ήταν το γνωστό σε όλους μας πιστεύω «υποβρύχιο» ή βανίλια, που θυμάμαι πως μου πρόσφερε πάντα η θεία Μαρία, ξαδέρφη του πατέρα μου κάθε φορά που πήγαινα να παίξω στο σπίτι της φίλης μου της Έλενας, που έμεναν απέναντι μας. Η θεία μου έμενε στο Φόδελε κι ερχόταν τα καλοκαίρια στο μετόχι την εποχή του τρύγου. Μου ήρθαν στο μυαλό παιχνίδια και ατελείωτες ώρες κούνιας κάτω από τις ελιές! Τη θεία Μαρία έχω χρόνια να τη δω αλλά έδωσε τη γλυκιά γεύση της βανίλιας στις μέρες του Αυγουστιάτικου τρύγου των παιδικών μου χρόνων.

Με την Έλενα, παρόλο που έφυγε μακριά και έφτιαξε την οικογένεια της στον Πύργο Ηλείας, κάθε καλοκαίρι που έρχεται συναντιόμαστε με χαρά! Έλενα σ’ αγαπώ και σου αφιερώνω την ιστοριούλα από τον «Μικρό Πρίγκιπα».

-         Καλημέρα, είπε η αλεπού.
-         Καλημέρα, αποκρίθηκε ευγενικά ο μικρός πρίγκιπας. … Ποια είσαι;
-         Είμαι μια αλεπού.
-         Έλα να παίξεις μαζί μου … της πρότεινε ο μικρός πρίγκιπας.
-         Δεν μπορώ να παίξω μαζί σου, είπε η αλεπού. Δεν με έχουν ημερώσει
-         Α …. έκανε  ο μικρός πρίγκιπας, τι πάει να πει «ημερώσει».
-         Είναι κάτι που παραμελήθηκε πολύ είπε η αλεπού. Σημαίνει «να δημιουργείς δεσμούς». …. Δε γνωρίζει κανείς παρά τα πράγματα που ημερώνει. Οι άνθρωποι δεν έχουν πια καιρό να γνωρίσουν τίποτε, τα’ αγοράζουν όλα έτοιμα από τα εμπορικά. Καθώς όμως δεν υπάρχουν εμπορικά να πουλάνε φίλους, οι άνθρωποι δεν έχουν πια φίλους. Αν θες ένα φίλο, ημέρωσε με!


Φιλενάδα μου, εδώ και πολλά χρόνια ημερώσαμε η μια την άλλη και θα είμαστε πάντα υπεύθυνοι για εκείνο που έχουμε ημερώσει όπως έλεγε η μικρή αλεπού!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Παγωτό χωρίς γλουτένη και λακτόζη

Το Αυγό

Το προζύμι της Μεγάλης Παρασκευής