Επιστροφή στο ραδιόφωνο


Καλησπέρα αγαπημένοι αναγνώστες του μικρού μου μπλόγκ!  Σήμερα θα μοιραστώ μαζί σας ένα γεγονός που με έκανε πολύ  χαρούμενη.

Μετά από ένα  αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα ήρθε η ώρα της επιστροφής μου στο ραδιοφωνικό σταθμό της Ιεράς  Αρχιεπισκοπής Κρήτης. Θα βρίσκομαι στο γνώριμο κόσμο της παιδικής μου εκπομπής, με τα παραμύθια και τις ιστορίες και είμαι πραγματικά ενθουσιασμένη!  
Έχω ξεκινήσει ήδη τις  εγγραφές ενώ έχω στο μυαλό μου πολλά παιδικά βιβλία που θέλω να  διαβάσω.

 Η πρώτη  φιλοξενούμενη της χρονιάς, θα είναι η Μελίνα. Μια μικρή, ιδιαίτερη και χαρισματική μέλισσα με κατακόκκινα μαγουλάκια ,που ονειρεύεται να πετάξει πάνω από καταπράσινα λιβάδια.

Η εκπομπή   είναι μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα, και όλοι  οι παραγωγοί του Ραδιοφωνικού Σταθμού της Ιεράς Αρχιεπισκοπής είμαστε  εθελοντές. Σκοπός μας, είναι να ακούγεται η φωνή της εκκλησίας της Κρήτης σε όλο το νησί και 
στο νέο πρόγραμμα που ξεκινάει από τον Οκτώβριο θα υπάρχουν  ενδιαφέρουσες εκπομπές  για μικρούς και μεγάλους. 
Θα σας ενημερώσω πότε να συντονιστείτε! 


Περιμένω και τις δικές σας προτάσεις για τα ραδιοφωνικά μου αναγνώσματα

Σας φιλώ! 

Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Καλή Σαρακοστή!!!

Το Πρώτο Πάσχα