Η πρώτη εγγραφή

Γειά σου αγαπημένη παρέα του μπλογκ!
Σε λίγες μέρες έρχεται ο Οκτώβριος και το νέο πρόγραμμα του Ραδιοφωνικού σταθμού της ιεράς Αρχιεπισκοπής Κρήτης θα σας κρατάει καθημερινά συντροφιά με καινούργιες εκπομπές. Φέτος θα έχουμε τη χαρά να συνεργαστούμε και  με άλλα εκκλησιαστικά ραδιόφωνα  
Μαζί με το νέο πρόγραμμα επιστρέφει και η Κόκκινη κλωστή με καινούργια αναγνώσματα, συνεντεύξεις από αγαπημένους συγγραφείς και πολλές εκπλήξεις.



Χθες έγινε η πρώτη εγγραφή και είμαι πολύ χαρούμενη!





 Θέλω να σας ευχαριστήσω με όλη μου την καρδιά αγαπημένοι μου ακροατές για τα καλά σας λόγια κάθε φορά που έχω τη χαρά να σας συναντώ στο ραδιόφωνο, στην ενορία, στο δρόμο, στο κέντρο της πόλης. Για όλη αυτή τη ζεστασιά της  ανθρώπινης επικοινωνίας που είναι τόσο δυσεύρετη στην εποχή του φαίνεσθε που ζούμε.  Συζητήσεις και κουβέντες αληθινές με ειλικρίνεια και απλότητα μακριά από ινσταγκεαμικές καρδούλες, και ταγκαρίσματα. Όλη αυτή η χαρά να μιλάς με έναν άνθρωπο που βρίσκεται δίπλα σου, απέναντι σου και σε κοίτα στα μάτια.Η ζεστασιά που νιώθεις με ένα χαμόγελο! Αυτά που πραγματικά αξίζουν!

Η αγάπη που εισπράττω και από εσάς αγαπημένοι αναγνώστες του blog  κάθε φορά που σας συναντώ με συγκινεί βαθειά! Η χαρά μου είναι μεγάλη  κάθε φορά που συζητάμε για  σκέψεις μας, όταν διαβάζετε ένα βιβλίο από αυτά που προτείνω και σας άρεσε, φτιάχνετε μια συνταγή, ή εκτυπώνετε κάποιο από τα εκτυπώσιμα αρχεία. Αυτό είναι η αληθινή χαρά μιας blogger... Το μοίρασμα! 


Το δωράκι της νέας χρονιάς για όλους τους ραδιοφωνικούς παραγωγούς ήταν μια Καινή Διαθήκη κι ένας σελιδοδείκτης. 





Ευχαριστώ από καρδιάς τη συγγραφέα  Παναγιώτα Θωμασούλη για τα αντίτυπα του υπέροχου βιβλίου της και την  εμπιστοσύνη της στην εκπομπή μου και στο Ραδιοφωνικό σταθμό της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Κρήτης.



Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το προζύμι της Μεγάλης Παρασκευής

Παγωτό χωρίς γλουτένη και λακτόζη

Η υψηλότερη μορφή άνοιξης!!!