Δυο συνταγές για το Σαββατοκύριακο


Γειά σου αγαπημένη παρέα του μπλογκ!  
Τις νηστίσημες συνταγές τις  αγαπώ πολύ επειδή είναι πιο υγιεινές και γιατί δεν μου αρέσει ιδιαίτερα το κρέας. Θα μπορούσα άνετα να μην φάω ποτέ στη ζωή μου... Δεν έχει να κάνει με ιδεολογία απλά δεν μου αρέσει. 

Σήμερα  λοιπόν σας έχω δυο υπέροχες συνταγές που τις έφτιαξα για τα αγόρια μου την περασμένη εβδομάδα και τους άρεσαν πολύ! 

Η αγαπημένη μας μακαρονάδα με σόγια... 




Για μένα έφτιαξα μακαρόνια χωρίς γλουτένη.... 



Κι ένα πολύ ωραίο Κέικ σοκολάτας... 
Μυρίζει τόσο ωραία! Σκέφτομαι να το φτιάξω και με δικό μου αλευράκι. 








Η συνταγή είναι αυτή όμως αντί για νερό έβαλα χυμό πορτοκαλιού και ρόφημα αμυγδάλου... Επίσης έβαλα λιγότερη ζάχαρη και πρόσθεσα στο αλεύρι πριν το βάλω στο μείγμα 1/4 κουταλάκι του γλυκού κομμι ξανθάνης για να μη διαλυθεί λόγω έλλειψης αυγων. 





Έγινε πολύ ωραίο όπως μου είπαν τα αγόρια μου! 

Το γλάσο είναι στις προηγούμενες φωτογραφίες. 

Καλή επιτυχία σε όσες μανούλες τα φτιάξουν!



Οι συνταγές είναι από το βιβλίο
"Σαρακοστιανα" και θα το βρείτε στο βιβλιοπωλείο της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Κρήτης στην πλατεία του Αγίου Μήνα. 



Καλό Σαββατοκύριακο με υγεία! 

Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το προζύμι της Μεγάλης Παρασκευής

Παγωτό χωρίς γλουτένη και λακτόζη

Η υψηλότερη μορφή άνοιξης!!!