Κυριακή


Αυτές τις ευλογημένες Κυριακές  που
παρακολουθούμε τη  θεία Λειτουργία στην εκκλησία  κάποιου   μικρού  χωριού  πολύ τις αγαπώ.

 
Ο άντρας μου, καλείται συχνά από την Αρχιεπισκοπή να εξυπηρετήσει τις ανάγκες σε μακρινές  ενορίες που βρίσκονται  εκτός πόλεως κι έτσι μας δίνεται η ευκαιρία να προσκυνήσουμε σε εκείνες τις πανέμορφες μικρές εκκλησιές. Η μυρωδιά  τους πάντα μου γαληνεύει την ψυχή.

 

 
Και η απλότητα των ανθρώπων, μαζί με την ζεστή  υποδοχή που μας επιφυλάσσουν σε όποιο τόπο κι αν βρεθούμε, με γεμίζει χαρά. Είμαι ευγνώμων για τούτες τις Κυριακές... Δόξα τω Θεώ που θα τις έχει στις αναμνήσεις του κι Μανόλης.

Χρόνια πολλά, βοήθεια μας η Παναγία.

https://youtu.be/v4ti0NWDXaM

Σχόλια

  1. Ειρήνη μου καλημέρα και καλή εβδομάδα
    Καλώς σε βρήκα. Το blog σου είναι υπέροχο και θα το επισκέπτομαι συχνά.
    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Ειρήνη μου μόλις ανακάλυψα το υπέροχο μπλογκ σου θα χαρώ να τα λέμε!!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Σόφι! Ευχαριστώ πολύ Καλώς βρεθήκαμε! Πέρασα κι εγώ μια βόλτα από το μπλογκ σου! Πανέμορφα όλα όσα δημιουργείς!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Καλή Σαρακοστή!!!

Το Πρώτο Πάσχα