ΟΙ ΟΜΟΡΦΕΣ ΤΡΙΤΕΣ ΜΟΥ!


Κάθε φορά που παίρνω στα χέρια μου ένα καινούργιο βιβλίο και αγγίζω το εξώφυλλο του, αισθάνομαι πως ανοίγω την πόρτα του σπιτιού μου για να υποδεχτώ νέους φίλους! Στις σελίδες του, θα συναντήσω πολλούς ήρωες, που θα μοιραστούν μαζί μου τα μυστικά και τα όνειρα τους. Υπάρχουν βιβλία που με ενέπνευσαν να δημιουργήσω ένα χειροποίητο άρωμα ή να διακοσμήσω ένα ξύλινο κουτί… Αγαπώ τη μυρωδιά των βιβλίων και μπορώ πραγματικά να χάσω την αίσθηση του χρόνου μέσα σε μια βιβλιοθήκη.


  Τις ημέρες που έχουμε τα μαθήματα ντεκουπάζ στην ενορία, μου αρέσει να πηγαίνω λίγο πιο νωρίς, ώστε να μου δίνεται η ευκαιρία να περιπλανιέμαι στα ράφια της νέας βιβλιοθήκης που έχει πλέον πάνω απο 4.500 τίτλους βιβλίων. Έτσι ανακαλύπτω παιδικά βιβλία για τα καθημερινά μας αναγνώσματα με το Μανόλη, αλλά και για μένα. Την Τρίτη βρήκα τρία βιβλία που μου άρεσαν πολύ:

  Ένας Λύκος Γλυκουλύκος:

  Την πρώτη μέρα της άνοιξης, ο κύριος λύκος αποφασίζει ν΄ αλλάξει τη ζωή του: Αρχίζει να καλλιεργεί το δικό του κήπο σ΄ ένα ξέφωτο του δάσους. Γεμίζει τα ντουλάπια του λαχανικά και είναι ευτυχισμένος που δεν θα πεινάσει ποτέ ξανά… Πολύ σύντομα όμως, θα καταλάβει πως η πραγματική ευτυχία βρίσκεται μόνο δίπλα στους καλούς φίλους…


  Ο Κύριος Αύριο βράδυ:

  Ο κύριος Ευριβιάδης, αγαπούσε σαν εγγόνια του όλα τα παιδιά της γειτονιάς, τους έφτιαχνε όμορφα παιχνίδια και γλυκά όνειρα για να ταξιδεύουν με τα φτερά ενός ξύλινου γλάρου, του ονειροκουβαλητή…
  
Κι ένα βιβλίο για τη μαμά…


  Η πύλη των πουλιών (Κάτι Χίκμαν)

  Η Ελίζαμπεθ, βρίσκει στη βιβλιοθήκη της Οξφόρδης ένα πολύτιμο κομμάτι περγαμηνής που μυρίζει σκόνη και μια λεπτή ευωδία από τριαντάφυλλο… Μια ιστορία που δεν ειπώθηκε τετρακόσια χρόνια, αρχίζει σιγά-σιγά να αποκαλύπτει τα μυστικά της…


  Η άνοιξη βρίσκεται δίπλα μας, αυτή η εποχή, αποτελεί πηγή έμπνευσης και αφορμή δημιουργίας!
   Η χαρούμενη παρέα μας είχε πολλή έμπνευση… Μια παλαιότερη δική μου δημιουργία προκειμένου να δουν οι μαθητριες την τεχνική του κρακελέ των δύο συστατικών...


Μερικές από τις δημιουργίες των κοριτσιών μου…



Για τον Αντώνη μου, που πέρασε με άριστα το σολφέζ και με άριστα το Lower αφιερώνω το παρακάτω μουσικό κομμάτι

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Καλή Σαρακοστή!!!

Το Πρώτο Πάσχα