"ΤΕΣΣΕΡΑ ΧΕΡΑΚΙΑ ΦΤΙΑΧΝΟΥΝ ΛΑΖΑΡΑΚΙΑ"

                        



Κάθε χρόνο, από τότε που ο Αντώνης μου πήγαινε στο νηπιαγωγείο, φτιάχνουμε τέτοιες ημέρες τα αγαπημένα μας «Λαζαράκια». Την πρώτη χρονιά που τα φτιάξαμε, κάναμε πολλά…. ένα για κάθε παιδάκι του νηπιαγωγείου, η παράδοση συνεχίστηκε για όλα τα παιδάκια μέχρι την Τρίτη δημοτικού που σε συνεννόηση με τις δασκάλες τα πήγαινα στο σχολείο την Παρασκευή που τα παιδάκια έφευγαν για το σπίτι τους και αποχαιρετούσαν το ένα το άλλο για τις διακοπές του Πάσχα. Φέτος δυστυχώς ήμουν λίγο αρρωστούλα και έτσι φτιάξαμε λίγα για το καλό……



Λαζαράκια για τα παιδιά μου

Αντώνης: Ο γοητευτικός καλλιτέχνης…… Από μικρό μικρό αγαπάει πολύ τα βιβλία, τα επιτραπέζια παιχνίδια και βέβαια το πιάνο του! Είναι ευαίσθητο και δοτικό παιδάκι, γλυκό και φιλικό με όλους τους ανθρώπους!

Μανώλης: Ο όμορφος φυσιολάτρης …… Το μικρό μου, έχει μια έμφυτη αγάπη για την υγιεινή διατροφή, αγαπά τα λαχανικά και ιδιαιτέρως τα καρότα!! Λατρεύει να σκαλίζει τις γλάστρες και να παίζει με τις μπουλντόζες του και είναι πάντα χαρούμενο και γελαστό.

Φιλιότσο Αντώνης: Ο ακαταμάχητος αεροπόρος. Είναι ένα ευαίσθητο γλυκό πλάσμα, χαμογελαστό με αγάπη για τα αεροπλάνα. Του αρέσει να ζωγραφίζει και να φτιάχνει όμορφες κατασκευές στον παιδικό σταθμό!

Φιλιότσο Μιχάλης: Το μωράκι μου είναι μόλις 6 μηνών, τόσο γλυκό που όταν τον βλέπω δεν θέλω να τον αφήσω από την αγκαλιά μου και αυτό το γλυκούλη μου συνέχεια μου χαμογελάει!




Καλή Μεγάλη Εβδομάδα σε όλους!!!!!!!                                                                                                                                                                                                                                                      

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Παγωτό χωρίς γλουτένη και λακτόζη

Το Αυγό

Το προζύμι της Μεγάλης Παρασκευής