Οι αγαπημένες μου κρέμες προσώπου

Γειά σας φίλες μου! Η καλή και σωστή ενυδατωση του προσώπου μαζί με την αντιγηραντική φροντίδα είναι πολύ σημαντικές για την επιδερμίδα μας.
Γι'αυτό σήμερα ήρθα να σας προτείνω τις αγαπημένες μου  κρέμες που με έχουν κερδίσει τον τελευταίο καιρό. Πρώτα θα σας δείξω της CeraVe μιας εταιρίας που έχει δημιουργηθεί από δερματολόγους και τα προϊόντα της είναι εξαιρετικής ποιότητας. 


Η CeraVe Moisturizing Cream  είναι μια ενυδατική κρέμα πλούσιας αλλά μη λιπαρής υφής που απορροφάται γρήγορα, αφήνει την επιδερμίδα μεταξένια και παρόλο που έχω σχετικά ευαίσθητη επιδερμίδα δε μου δημιούργησε κανένα απολύτως πρόβλημα. Απλά υπέροχη! 



Η CeraVe Eye Repair Cream είναι μία πολύ καλή κρέμα που περιποιείται, ενυδατώνει την ευαίσθητη περιοχή των ματιών ενώ ταυτόχρονα περιορίζει την εμφάνιση των μαύρων κύκλων και του πρηξίματος. 
Είναι εξαιρετικό προϊόν και δεν ερεθίζει καθόλου τα μάτια μου. 


 Η CeraVe Hydrating Cream to Foam είναι μια αφρώδης κρέμα καθαρισμού προσώπου που απομακρύνει τους ρύπους και αφαιρεί το μακιγιάζ  χωρίς να δημιουργεί ερεθισμούς. Για εμένα που μου αρέσει να καθαρίζω το πρόσωπο μου με νερό αντί για γαλάκτωμα έγινε ένα από τα πιο αγαπημένα μου προϊόντα περιποίησης. 



Caudalie Resveratrol-Lift Firming Cashmere Cream Κρέμα Ημέρας 50 ml
Μια πλούσια μη λιπαρή αντιρυτιδικη κρέμα με υαλουρονικό οξύ και vegan κολλαγόνο που αφήνει την επιδερμίδα κασμιρένια πραγματικά. Έχει υπέροχη υφή και ελαφρύ ιδιαίτερο άρωμα που θυμίζει vintage χειροποίη κρέμα. Είμαι απόλυτα ευχαριστημένη από τα αποτελέσματα της.



Apivita Wine Elixir Αντιρυτιδικός Ορός. Ένα πολύ αγαπημένο προϊόν που ενυδατώνει βαθειά περιέχει βούτυρο καριτέ, πρόπολη και πολυφαινόλες από αμπέλια Σαντορίνης. Τον χρησιμοποιώ κάθε βράδυ και έχει καλά αποτελέσματα.

 


Αυτές είναι οι αγαπημένες μου κρέμες και σας προτείνω να τις δοκιμάσετε. 

Πολλά φιλιά αγαπημένες μου αναγνώστριες! 



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το προζύμι της Μεγάλης Παρασκευής

Παγωτό χωρίς γλουτένη και λακτόζη

Το Αυγό