Οι σκισμένες εικόνες


Το  καλοκαίρι του 2014  που είχαμε επισκεφθεί την Αγιά Σοφιά, ο Μανώλης  δεν είχε έρθει... Όταν επιστρέψαμε κι έβλεπε τις φωτογραφίες των ψηφιδωτών  της Εκκλησίας η έκπληξη του ήταν τεράστια! "Μαμά; Γιατί οι εικόνες είναι σκισμένες; " Με είχε ρωτήσει... Νόμισε πως ήταν χάρτινες και τις είχαν σκίσει γύρω-γύρω...Του εξήγησα τι είχε συμβεί και του είπα με λίγα λόγια την ιστορία της Αγίας Σοφίας... όσα μπορούσε να καταλάβει στην ηλικία των 3'5 ετών. Κι όμως... Δεν το ξέχασε! Σήμερα το μεσημέρι λίγο μετά που έφαγε το φαγητό του με κοιτάζει και μου λέει: "Μαμά; Η εκκλησία με τίς σκισμένες εικόνες δεν είναι αυτή που λέγανε στην τηλεόραση;" Μένω έκπληκτη!! 
"Ναί" του απαντώ... 
"Τη θυμάσαι απ' τις φωτογραφίες;" 
 "Ναί... τώρα; Θα τις σκίσουν εντελώς;" "Δεν ξέρω μικιό μου. Δε μπορώ να σου πω με σιγουριά... Ελπίζω όχι". "Μα ακόμα και να τις χαλάσουν, ο Χριστός θα παραμείνει εκεί γιατί ήταν δική Του εκκλησία ε;" "Ναί, Μανώλη μου! Δε θα φύγει... Δική Του είναι η εκκλησία.". " Στεναχωρέθηκες ε; Σε είδα..." " Όλοι οι χριστιανοί στεναχωρέθηκαν Μανώλη μου". " Για να τους αφήσει μαμά ο Χριστός να μπούνε στην εκκλησία του, κάποιο λόγο θα έχει... Εμείς  δεν ξέρουμε γιατι." Μου λέει,  και η έκπληξη μου γίνεται ακόμα μεγαλύτερη! "Ναί! Την ευχή μου να έχεις μικιό μου!" " Κι εσύ τη δική μου μαμά! Δε μπαίνω στο ιερό και ντύνομαι παπαδάκι; Μπορώ κι εγώ και δίνω ευχή!" 


Μανώλη!! 
(Γράφω ανορθόγραφα το όνομα σου... έτσι θα πεις αν διαβάσεις κάποτε  αυτή την ανάρτηση )...
Γιά άλλη μια φορά με διδάσκεις! Καλό Σαββατοκύριακο!  Κι όλα είναι θέλημα Θεού.


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Καλή Σαρακοστή!!!

Το Πρώτο Πάσχα