"Η ευτυχία μου έχει το όνομα σου"


"Τίποτα δεν είναι τυχαίο  σ'αυτή τη ζωή. 
Οι άνθρωποι που θα συναντήσουμε μέσα στο πέρασμα του χρόνου και θ 'αγγίξουν με θαυμαστό τρόπο την καρδιά μας.... Οι πιο κοντινοί μας φίλοι. Οι αγαπημένες μας συνήθειες. 

Η μουσική που μας αρέσει. Ο καφές που θα πιούμε το πρωί. 
Οι προορισμοί που θα επιλέξουμε για τα ταξίδια μας. "

Αυτές τις σκέψεις έκανα κι εγώ διαβάζοντας το βιβλίο της αγαπημένης μου φίλης Μαρίας Στυλιανού... 
Τίποτα δεν είναι τυχαίο...
Η συνάντηση με τη γλυκιά κι ευγενική  μου Μαρία, έγινε για να γνωρίσω την ποίηση της  αγαπημένης Κύπρου και να διαβάσω την ιστορία μιας δυνατής και μεγάλης αγάπης.


 Είχα ανταμώσει τους ήρωες της ποιητικής συλλογής της Μαρίας, σε ρομαντικά ριζόχαρτα  και είχα στολίσει με την ομορφιά τους πολλές δημιουργίες, όμως δεν είχα διαβάσει ποτέ καμιά  ιστορία που να με ταξιδεύει στις ζωές τους. 


Μέσα από το βιβλίο της Μαρίας
"Η ευτυχία μου έχει το όνομα σου" 
Έκανα ένα μαγευτικό ταξίδι στο χρόνο . 
Με συνεπήρε ο λυρικός της λόγος  με ένα μοναδικό κι ευγενικό τρόπο. 
Το εξαιρετικό βιβλίο της Μαρίας Στυλιανού  είναι 
μια  υπέροχη ποιητική συλλογή βγαλμένη από αλλωτινούς καιρούς. 



Μια μποέμικη βόλτα,  κάτω από το φεγγαρόφωτο στους δρόμους του Παρισιού 
κάποιο μακρινό καλοκαίρι. 

Μια ρομαντική περιπλάνηση στην Αγία Πετρούπολη και στην απόλυτη αγάπη 
της Αικατερίνης για τον Πιέρο. 
  Κυκλοφορεί από τις εκδόσεις
"ΕΝ ΤΥΠΟΙΣ"  και σας το προτείνω ανεπιφύλακτα! 



Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Παγωτό χωρίς γλουτένη και λακτόζη

Το Αυγό

Το προζύμι της Μεγάλης Παρασκευής