Το σπίτι των ρόδων!

Το μοναχικό, έρημο σπίτι της γειτονιάς  που βρίσκεται στο τέλος του αδιέξοδου στενού δρόμου,  έσπασε τη σιωπή του... ο ακαλλιέργητος κήπος του, φούσκωσε κι ένας χείμαρρος που πηγάζει απ' τις δύο εκατόφυλλες μαγιάτικες τριανταφυλλιές πλημμύρισε το στενό σοκάκι. 

Πάντα με γοήτευαν τα παλιά σπίτια  και οι ιστορίες που σιγοψιθυρίζουν  οι συκιές μέσα στις ερειπωμένες  αυλές τους. Η μοναχική και απόμακρη όψη τους, προσθέτει στο τοπίο μια έντονη αίσθηση μυστηρίου,  ανεξερεύνητης  νοσταλγίας κι έντονου ρομαντισμού, όπως τούτης  της μυρωδιάς από  ρόδα  που τις τελευταίες μέρες διαποτίζει την ατμόσφαιρα  και περιπλανιέται πάνω απ' τον ουρανό της γειτονιάς μας. 

Είχα συναντήσει τούτο το μεγαλειώδες ρόδο σε μυθιστορήματα αλλοτινών καιρών να γοητεύει  ποιητές κι ερωτευμένους...Το είχα συλλέξει σε ρομαντικές κόλλες αλληλογραφίας όταν ήμουν μικρό κορίτσι, το έχω αναζητήσει σε vintage ριζόχαρτα για να  ντύσω τις δημιουργίες μου στο ντεκουπάζ, αλλά δε φανταζόμουν ποτέ ότι θα το αντάμωνα  ένα ηλιόλουστο ανοιξιάτικο  μεσημέρι  στη γειτονιά μου σε εκείνο το αδιέξοδο μικροσκοπικό τσιμεντένιο δρομάκι που περπάτησα προχθές... είμαι στ' αλήθεια  πολύ χαρούμενη που ανακάλυψα αυτό το χείμαρρο εκατόφυλλων σε απόσταση αναπνοής από το σπίτι μας,  για να μου χαρίσει τα πολύτιμα, και μαγικά ροδοπέταλα του...

Οι ευεργετικές ιδιότητες τους θα εκχυλιστούν στο ελαιόλαδο και θα μεταφέρουν τα μοναδικά  συστατικά τους στις κρέμες προσώπου και στις κεραλοιφές μου...Κι άλλα ροδοπέταλα θα κοιμηθούν υπομονετικά πάνω στη ζάχαρη για δημιουργήσουν ένα μεθυστικό γλυκό κουταλιού με τη συνταγή της κυρίας Μαρίας της γειτόνισσας που μένει ακριβώς δίπλα στο ρόδινο καταρράκτη  της γειτονιάς, και μου την  έδωσε με πολλή αγάπη... 


Βρίσκομαι στην κουζίνα μου περικυκλωμένη απ' τις μυρωδιές...το γλυκό συκαλάκι σιγοβράζει , και η ροδοζάχαρη περιμένει υπομονετικά...το λαδάκι μου αφέθηκε κάτω απ' το χάδι του αλχημιστή κρητικού ηλίου κι εγώ είμαι χαρούμενη που σε λίγες μέρες ανοίγουν τα βιβλιοπωλεία...

Ποιος νοιάζεται για τα κομμωτήρια; Τα μαλλιά μου έχουν αρχίσει να μου αρέσουν λίγο πιο μακριά από το συνηθισμένο.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Καλή Σαρακοστή!!!

Το Πρώτο Πάσχα