Το ντεκουπάζ μου!

Ήρθε ο άνεμος του φθινοπώρου, φορτωμένος με τις μυρωδιές της βρεγμένης γης, την αλμυρή αύρα της θάλασσας, και την πιπεράτη ευωδιά των μπαχαρικών. Η κουζίνα μοσχομυρίζει κανέλα γαρίφαλο και λάδι, αλμυρές και γλυκές νοστιμιές που σαν αόρατο νήμα θα μας ενώνουν πάντα  με τη θαλπωρή του σπιτιού. Από το ανοιχτό παράθυρο μπαίνουν οι ήχοι της γειτονιάς, τα γέλια των παιδιών που ακόμα παίζουν στα αδιέξοδα δρομάκια, τα τιτιβίσματα των σπουργιτιών, η μουσική της κιθάρας του κοριτσιού που κάθεται στο μπαλκόνι, ακόμη και η σιωπή του σπιτιού των Ρόδων αποκτά φωνή. Η ατμόσφαιρα είναι γλυκιά στα χείλη, και ο ουρανός παίρνει το χρώμα των Κυκλάμινων...

Κρυφοκοιτάζω τα πινέλα μου και τη ρομαντική φιγούρα στη χαρτοπετσέτα που με περιμένουν υπομονετικά εδώ και αρκετές μέρες... Δε με ενδιαφέρει να φτιάξω άλλο ένα κουτί με την τεχνική του ντεκουπάζ...Υπάρχουν δεκάδες όμορφα κουτιά εκεί έξω, με την προσωπική πινελιά του κάθε δημιουργού και τις μικρές ατέλειες τους, που τα κάνουν μοναδικά. Η κάθε κατασκευή που φτιάχνω, θέλω να μου φέρνει στο μυαλό τη μελωδία ενός μουσικού κομματιού, τους στίχους ενός ποιήματος,  ή το πρόσωπο της ηρωίδας ενός αγαπημένου βιβλίου κι αν δε υπάρχει κάτι που να μου θυμίζει το μοτίβο που θα κολλήσω πάνω στο αντικείμενο μου, θα φτιάξω εγώ μια μικρή ιστορία για το πρόσωπο που θα στολίσει το έργο μου... Αλλιώς η δημιουργία μου δεν θα έχει ψυχή, δε θα "μιλάει"  Θα είναι απλά άλλο ένα χειροποίητο κουτί ντεκουπάζ όπως τόσα άλλα...

Έτσι λοιπόν, οι δημιουργίες μου έχουν ταυτότητα:

Κάποιο κουτί ονομάστηκε "Αντιστέκομαι" εμπνευσμένο από το ποίημα του Νικηφόρου Βρεττάκου,

ένα καδράκι "Ακροβάτης" από το ποιήμα του Τάσου Λειβαδίτη,

μια μπιζουτιέρα ονομάστηκε "Ροδαμνή" Από την ηρωίδα του μυθιστορήματος "Και οι θάλασσες σωπαίνουν" Του Νίκου Ψιλλάκη....

και ο κατάλογος δεν τελειώνει...


Κάθε δημιουργία μου φυλάσσεται μέσα στο μπουφέ, και  περιμένει υπομονετικά τον παραλήπτη της...δεν ξέρω πόσο θα περιμένει αλλά θα χαριστεί σε ένα πρόσωπο που θα μου θυμίζει την ιστορία, τη μουσική ή τους στίχους που μου διηγείται  το μοτίβο  που τη στολίζει...

Σειρά έχει αυτή η ρομαντική μπαλαρίνα φερμένη από άλλες εποχές.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Καλή Σαρακοστή!!!

Το Πρώτο Πάσχα