Ο χιονάνθρωπος



Γειά σας φίλοι μου! Όταν είδα την πρόσκληση  για δημιουργία της Craftartista με θέμα τους γλυκούς χιονανθρώπους  δήλωσα αμέσως συμμετοχή χωρίς δεύτερη σκέψη γιατί τους αγαπώ πολύ!



Άνοιξα το κουτί με τις χαρτοπετσέτες μου και βρήκα τον πιο φιλικό και καλοσυνάτο χιονάνθρωπο.



Το συγκεκριμένο  μοτίβο μου άρεσε πολύ  επειδή ένας χαρούμενος χιονάνθρωπος ήταν το επίκεντρο μιας παιδικής παρεούλας. Έτσι σκέφτηκα να φτιάξω ένα μικρό καμβά με τη μέθοδο του ντεκουπάζ επιπλέον στόλισα την κατασκευή μου με perlen pen, πατίνα antique gold και πάστα χιονιού.



Η  υπέροχη συντροφιά των παιδιών και του χιονάνθρωπου παρόλο που οδηγεί  τη φαντασία μου σε μια κρύα χειμωνιάτικη μέρα με ζεσταίνει η σκέψη πως τα ομορφότερα  πράγματα στη ζωή είναι τα πιο απλά... Όπως μια βόλτα στο  χιόνι ή ένα παιδικό τραγούδι.

Χρόνια πολλά και φωτισμένα!









Σχόλια

  1. Me encanta tu muñeco de nieve tan entrañable jugando con los niños, que mejor escena de invierno, alegre y vivaz. Y el fondo me encanta, es talmente la fachada de una casa de un pueblito de montaña, donde los niños juegan con la nieve y se divierten.
    Muchas gracias por unirte a nosotras en este reto de Craftlandia 13 con esta bonita tarjeta :D
    Besote!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μα πόσο όμορφος ο καμβάς σου, Ειρήνη! Πανέμορφος ο γλυκός και χαμογελαστός χιονάνθρωπος, αγαπώ την όμορφη εικόνα. Ωραίο το ντεκουπάζ σου και όμορφες οι πινελιές που έβαλες με το perlez pen και την πάστα χιονιού. Ευχαριστώ για τη συμμετοχή σου στην Craftlandia Challenge, φίλη μου. Εύχομαι χρόνια πολλά και ευτυχισμένα, καλή χρονιά και φιλιά στην αγαπημένη Κρήτη (η μάνα μου είναι απ' τα Χανιά). Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια μου ευχαριστώ πολύ! Χαίρομαι που σου αρέσει ο καμβάς! Κι εμείς ευχαριστούμε που μας έδωσες την έμπνευση να δημιουργήσουμε και την ευκαιρία για συμμετοχή στην πρόσκληση σου! Χαίρομαι απίστευτα που έχεις καταγωγή από τα αγαπημένα και πανέμορφα Χανιά! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Πολύ όμορφος ο καμβάς σου Ειρήνη μου. Μπράβο σου! Προσεγμένος μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρίνα μου σε ευχαριστώ πολύ! Αυτοί οι μικροί καμβάδες είναι οι αγαπημένοι μου! Κάθε φορά που επισκέπτομαι το παιχνιδάδικο και τους βρίσκω παίρνω ένα πακέτο για να έχω στο σπίτι. Κι όταν βρω και μια όμορφη χαρτοπετσέτα μου αρέσει να δημιουργώ. Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Καλή Σαρακοστή!!!

Το Πρώτο Πάσχα