Η Ντία

Όλα τα καλοκαίρια της ζωής μου σε μια φωτογραφία

Να μετρώ αεροπλάνα στον Καρτερό και να χτίζω στην άμμο παραμυθένια κάστρα...

Δίπλα στις θαλάσσιες Λεβάντες ,απέναντι στη μυθική Ντία βρίσκονται οι αγαπημένες μου παραλίες από τότε που ήμουν παιδί και με έφερνε στη θάλασσα ο πατέρας μου...

Υπάρχει μια έντονη μυθική ατμόσφαιρα που με εντυπωσιάζει από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου, στον Καρτερό...

Το φαράγγι του, η Αμνισσός  και η Ντία...Μου αρέσει να διηγούμαι στο μικρό μου τα ίδια παραμύθια που άκουγα κι εγώ... 

Σύμφωνα με το παραμύθι, η  ακατοίκητη  βραχονησίδα  Ντία δημιουργήθηκε από τον Δία. Μια φορά λέει  όταν ο Δίας εξουσίαζε την οικουμένη, καθόταν στο μεγάλο θρόνο του πάνω  στην κορυφή του Ολύμπου και τον έπιασε μια μεγάλη νοσταλγία για το νησί που γεννήθηκε την Κρήτη... Γύρισε λοιπόν το  δαφνοστεφανωμένο κεφάλι  του προς το νησί του, και  είδε  τους Κρητικούς να κυνηγούν με τόξα και ακόντια τους αίγαγρους  που ήταν απόγονοι της Αμάλθειας της κατσίκας που τον έθρεψε με το γάλα της όταν ήταν μωρό. Θύμωσε τόσο πολύ  ο Δίας που αποφάσισε να καταστρέψει τους Κρητικούς! Έριξε στο πέλαγος μια μεγάλη αστραπή και δημιούργησε ένα γιγάντιο τέρας για να το στείλει να φάει όλους τους Κρητικούς! Τότε ο Ποσειδώνας ο Θεός της θάλασσας αναδύθηκε απ' το παλάτι του  και είπε στο Δία: "Πατέρα των θεών και των ανθρώπων πως είναι δυνατόν να καταστρέψεις τους Κουρήτες; Οι Κουρήτες- Κρητικοί δεν είναι αυτοί που χτυπούσαν τις ασπίδες τούς όταν σε είχαν κρύψει στο Δικταίο Άντρο για να μην ακούσει ο Κρόνος το κλάμα σου και σε φάει; Έτσι θα τους ξεπληρώσεις το καλό που σου έκαναν; " Ήρθε στα σύγκαλα του τότε ο Δίας, πήρε δύο παξιμάδια και τα πέταξε στη θάλασσα, αμέσως το τέρας άλλαξε κατεύθυνση πήγε να τα φάει  κι ο Δίας του έριξε μια αστραπή και το μαρμάρωσε μαζί με τα παξιμάδια...Έτσι δημιουργήθηκε η Ντία και τα δυο νησάκια το Παξιμάδι και το Πεταλίδι . 


Το συμπέρασμα του μικρού μου: " Μαμά ,ο Δίας ήταν σίγουρα  vegetarian"

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Παγωτό χωρίς γλουτένη και λακτόζη

Το Αυγό

Το προζύμι της Μεγάλης Παρασκευής