ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!!!!!!!!!!



Κάθε χρόνο φτιάχνω τα γλυκά των εορτών με μεγάλη χαρά κι έχω αγαπημένες συνταγές που εκτός από κανέλα και μέλι, μοσχομυρίζουν και πολύτιμες αναμνήσεις.
Όπως αυτά τα μελομακάρονα. Την πρώτη φορά που τα έφτιαξα είχα τον Αντώνη μου νεογέννητο και με το ένα χέρι κουνούσα το καρότσι και με το άλλο έφτιαχνα τα μελομακάρονα.
Φέτος σκέφτηκα να τα κάνω λίγο ποιο ιδιαίτερα! Τους έβαλα μέσα γέμιση γλυκό κουταλιού νεράντζι και τους έδωσα αμυγδαλωτό σχήμα. 

Και βέβαια αντικατέστησα το κονιάκ με Φατουράδα από τα πολυαγαπημένα μας ΚΥΘΗΡΑ!!!!!! 
Τα αφιερώνω στο Μανωλάκι  μου για την γιορτή του!!!

Τους κουραμπιέδες με σοκολάτα που έφτιαξα τους αφιερώνω στον Αντώνη μου που με κάνει συνεχώς υπερήφανη ως Άριστος μαθητής στο σχολείο του, στο φροντιστήριο των Αγγλικών και στο ωδείο, μα πάνω απ’ όλα γιατί είναι καλό παιδί!

Τα φετινά Χριστούγεννα ξανάγινα παιδί με αφορμή ένα ωραίο κόμικς του Αστερίξ στην Κρητική διάλεκτο!!!

Με τη νονά του μικρού μου γιού διαβάζαμε πολύ κόμικς Αστερίξ και γελούσαμε πάρα πολύ όταν ήμασταν παιδιά!!!  Τα κόμικς αυτά τα φύλαξα και τώρα τα έχει ο Αντώνης μου. Φέτος τα Χριστούγεννα ο μπαμπάς του, του χάρισε ένα καινούργιο με τίτλο «Ο Αστερικάκης στην Κορσική» 



Διαβάστε το, σίγουρα θα γελάσετε πολύ!!!!!!


ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!!!! 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Καλή Σαρακοστή!!!

Το Πρώτο Πάσχα