Μια ανάμνηση





Ένα  μικροσκοπικό "τρακτέρ" έστριψε επιδέξια από το ένα πλακόστρωτο σοκάκι στο άλλο. Οι ρυθμοί της ζωής των ανθρώπων της παλιάς πόλης κυλούσαν με  ηρεμία.... Κι ο ήλιος, που τρύπωνε  ανάμεσα απ'τις ομπρέλες που  έπλεαν στον καθαρό  ουρανό δημιουργώντας  γεωμετρικά σχήματα και σχέδια πάνω στις πλάκες, έμοιαζε με εκείνους τους πλανόδιους ζωγράφους που  στεκόταν στις πλατείες και στις  γωνιές των δρόμων να δώσουν χρώμα στο λευκό τους καμβά...

Μια ανάμνηση από την Ιερουσαλήμ. 

Έτσι απλά γιατί μου λείπει... 

Σχόλια

  1. ψυχουλα μου!!!
    τι θα καναμε χωρις τις αναμνησεις....???!!!
    αλλα και χωρις ονειραααα?
    οποτε ονειρα για το μελλον και γεμισε με εικονες κ συναισθηματα το παρον
    για να "χορταίνεις" στο μελλον....... καλη χρονιαααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Σοφία μου! Οι αναμνήσεις όπως λέει και ο ποιητής ότι μας πηγαίνουν πιο μακριά από αυτά που ζήσαμε! Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  2. Τι όμορφα σοκάκια γεμάτα με εικόνες που σε ταξιδεύουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα υπέροχα σοκάκια της
      Αγίας Πόλης είναι σα να ψιθυρίζουν προσευχές! Φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Καλά κάνεις και μοιράζεσαι μαζί μας, αναμνήσεις από την Ιερουσαλήμ Ειρήνη μου. Για εμάς που δεν έχουμε πάει, είναι ένα παράθυρο, σε έναν τόπο που ευχόμαστε να επισκεφτούμε έστω και μια φορά στη ζωή μας. Μακάρι, να δώσει ο Θεός!
    Καλό Σαββατοκύριακο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είσαι ευλογημένη που πήγες, Ειρήνη μου. Ελπίζω κι εμένα κάποτε να με αξιώσει ο Θεός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια μου προσπαθώ να πηγαίνω όσο συχνά μπορώ. Εύχομαι ολόψυχα να προσκυνήσεις τον Πανάγιο Τάφο! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  5. Recuerdos que se tienen presentes, son aromas.... colores... ruidos.
    Cerrar los ojos y volver a vivir.

    BESOS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ειρήνη μου, στείλε μου ένα μαιλ στο craftartista@gmail.com για να σε προσθέσω στη λίστα και να σε ενημερώνω για τα επόμενα δρώμενα Craftlandia. Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η Αφροδίτη Φραγκιαδουλάκη στην "Κόκκινη κλωστή"

Ηράκλειο είναι η ΣΕΙΡΑ ΣΟΥ