Αρωματικά κεριά

Μου αρέσει πολύ η διαδικασία της δημιουργίας για κάθε συνταγή και κατασκευή που γίνεται στο σπίτι. 
Το να φτιάχνουμε μόνοι μας χειροποίητα διακοσμητικά αντικείμενα ή σπιτικές συνταγές, μας δίνει την ευκαιρία να προσθέσουμε τη δική μας ξεχωριστή πινελιά σε οτιδήποτε κάνουμε. 

Σήμερα λοιπόν, σκέφτηκα να δημιουργήσουμε μαζί, όμορφα κεριά με κερί μέλισσας. Ενα ιδιαίτερο, ξεχωριστό υλικό με υπέροχη φυσική γήινη μυρωδιά που το αγαπώ πολύ! 

Θεωρώ, ότι υπάρχει μεγαλύτερη αξία σε  ένα χειροποίητο κερί, όπως για παράδειγμα τα αιθέρια έλαια, που χρησιμοποιώ όταν το φτιάχνω, η μουσική που ακούω εκείνη τη στιγμή, τα βιβλία που σκέφτομαι πως θα διαβάζω όταν θα το ανάψω και τα βράδια που θα καθόμαστε όλοι μαζί στο σαλόνι και θα μας κρατάει συντροφιά η γλυκιά μυρωδιά του όταν κουβεντιάζουμε. 

Πάμε λοιπόν να δούμε πως θα τα φτιάξουμε. 

Θα χρειαστούμε :  500 γρ. Κερί μέλισσας μπορείτε να το βρείτε σε μπαχαροπωλεία της πόλης ή στο διαδίκτυο. 
1/2 κούπας βούτυρο κακάο (προαιρετικά) 
Άδεια βάζα, ή καλούπια σιλικόνης, φυτίλια, άρωμα για κερί, αιθέρια έλαια (προαιρετικά) 







Διαδικασία :Τοποθετούμε ένα φυτίλι μέσα σε κάθε άδειο βάζο. Για να μη μετακινηθεί το φυτίλι από τη θέση του στο στερεώνουμε με ένα μανταλάκι, ή με ότι άλλο μπορεί να σταθεροποιηθεί στο χείλος  του δοχείου. 




Βάζουμε μέσα σε μια κατσαρόλα το μελισσοκερι μαζί με το βούτυρο κακάο...Εγώ έχω μια συγκεκριμένη κατσαρόλα και τη χρησιμοποιώ όταν φτιάχνω κεριά. Με τη  γνώστη μέθοδο μπεν μαρί (μικρή κατσαρόλα μέσα σε μια μεγάλη κατασαρόλα με νερό) τα αφήνουμε σε χαμηλή φωτιά να λιώσουν. Ανακατεύουμε με ένα ξύλινο κουτάλι  μέχρι να γίνουν ένα ομοιόμορφο μείγμα. Προσέχουμε τη θερμοκρασία του μείγματος να είναι χαμηλή. 
Σε αυτό το σημείο μπορούμε να προσθέσουμε  σταγόνες από αιθέρια έλαια, άρωμα για κερί, μπαχαρικά, ή λίγα αποξηραμένα ανθάκια λεβάντα, χαμομήλι, καλέντουλα. 








Όχι όμως πολλά γιατί μπορεί να αρπάξουμε φωτιά όταν θα καίει το κερί  μας.  Αδειάζουμε προσεκτικά το υγρό κερί μέσα στα βάζα μας και περιμένουμε να πήξει. 





Τα δικά μας χειροποίητα κεράκια είναι έτοιμα! Πώς σας φαίνονται; Εμένα μου αρέσει πολύ να φτιάχνω κεριά με μελισσοκέρι. Το αγαπώ αυτό το φυσικό υλικό! Και συνήθως τα αρώματα τα προσθέτω μετά που θα τοποθετήσω το υγρό κερί στα βάζα ώστε να έχω ξεχωριστές μυρωδιές. 




Επίσης μου αρέσει να στόλιζω τα βαζάκια με vintage χαρτί χειροτεχνίας. 




**Μπορείτε να παραλείψετε το βούτυρο κακάο και να φτιάξετε τα κεριά μόνο με μελισσοκέρι. Εμένα απλά μου αρέσει ο συνδυασμός. Η ποσότητα των αιθερίων ελαίων εξαρτάται από το πόση ένταση θέλετε να έχει το άρωμα στα κεριά σας. Εγώ προτιμώ διακριτική μυρωδιά. 
Επίσης μπορείτε να  αφήσετε τα κεριά σας με το φυσικό τους άρωμα. Αν δεν έχετε  αιθέρια έλαια Το φυσικό μελισσοκέρι μυρίζει υπέροχα! 

Καλό, δημιουργικό μήνα σας εύχομαι και πάλι... Με πολλές ευλογίες! 


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Φτιάχνουμε σελιδοδείκτη από άδειο ρολό

Το Νεραϊδοσπιτάκι