Ευχαριστώ για τις ευχές!


Χριστός Ανέστη αγαπημένοι μου.
Σας ευχαριστώ μέσα απ' τη καρδιά μου για τις όμορφες ευχές σας που ακόμα και σήμερα έρχονται! Χθες ήταν τα γενέθλια μου και το χρονολόγιο μου στο Facebook, το Massinger και το viber γέμισαν με υπέροχα λόγια αγάπης.
Με συγκινήσατε πολύ!

Χάρηκα ειλικρινά που μέσω της τεχνολογίας μπόρεσα να μιλήσω με ανθρώπους που είχαμε χαθεί εδώ και αρκετά χρόνια! Γιατί τους περισσότερους διαδυκτιακούς μου φίλους σας γνωρίζω! Έχουμε συναντηθεί έστω και για λίγο... Βλέπετε δεν δέχομαι ούτε στέλνω εύκολα  αιτήματα φιλίας  σε αγνώστους. Όχι επειδή φοβάμαι πως κάποιος θα αρχίσει να με παρακολουθεί για να με φακελώσει αλλά  γιατί νιώθω πιο άνετα να μιλώ με ανθρώπους που γνωρίζω... 
Έτσι ανοίγω το διαδίκτυο και συναντώ αγαπημένα πρόσωπα που είμαστε οικογένεια, συγγενείς, ξαδέρφια, έχουμε μεγαλώσει μαζί,  έχουμε μοιραστεί το ίδιο θρανίο, είμαστε χωριανοί, έχουμε μείνει στις ίδιες γειτονιές εδώ στο Ηράκλειο είμαστε φίλες ή έστω απλοί  γνωστοί... Βλέπω μανούλες που τα παιδιά μας είναι στο ίδιο σχολείο, και μοιραζόμαστε τις ίδιες ανησυχίες συναντώ καθηγήτριες ή δασκάλες των παιδιών μου που τις εκτιμώ, βλέπω ανθρώπους που έχουμε συναντηθεί στα Ιεροσόλυμα, έχουμε ταξιδέψει μαζί, έχουμε προσκυνήσει, έχουμε χαθεί και ξαναβρεθεί... 


Αλλά το πιο ωραίο που μου έχει δώσει η τεχνολογία είναι η συνάντηση με ανθρώπους της οικογένειάς μου που δεν είχα γνωρίσει ποτέ. 
Ήταν ένα πραγματικό δώρο! Μια αληθινή ευλογία ένα φιλί που μου έστειλε ο μπαμπάς μου από ψηλά.

Σας ευχαριστώ από καρδιάς όμορφη διαδυκτιακή μου παρέα για τις ευχές.... 


Το γλυκάκι της γιορτής ήταν ένα κέικ βανίλιας με γλάσο σοκολάτας.... 



Τα αγόρια μου μου έκαναν έκπληξη γιατί βρήκαν  το αγαπημένο μου άρωμα.... 




Κι ένα βιβλίο που θέλω να διαβάσω.... 




Λουλούδια και σοκολάτα.... 


Και η ζωή  που είναι όμορφη και απρόβλεπτη μου έκανε το πιο γλυκό δώρο... Μια όμορφη βραδιά με την υπέροχη οικογένεια του μπαμπά μου.



Σας ευχαριστώ από καρδιάς για τις ευχές! 



Σχόλια

  1. Χρόνια σου πολλά. Να είσαι καλά να έχεις υγεία και χαρά πάντοτε. Να σε χαιρόμαστε ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρόνια σου πολλά!!!!!! Να είσαι πολύχρονη καλοχρονη με υγεία και ευτυχία!!!!! Ότι επιθυμείς σου το εύχομαι με αγάπη 💕♥️♥️❤️🌟

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αρωματικά κεριά

Το Νεραϊδοσπιτάκι

Το φροντιστήριο