"Οι Μεγάλοι Κουραμπιέδες"

Γειά σας φίλοι μου! Τα σχολεία κλείνουν σήμερα για τις χριστουγεννιάτικες διακοπές, τα παιδάκια μας θα μείνουν στο σπίτι να τα χαρούμε λίγο παραπανω να πάμε καμιά βολτούλα και να περάσουμε όμορφες στιγμές όλοι μαζί. 

Γι 'αυτό κι εγώ θα βάλω να παίζει χριστουγεννιάτικη μουσική στο YouTube 
(Πόσο αγαπώ τη μαγική φωνή του Frank Sinatra) θ'ανάψω τα αρωματικά κεράκια που μου χάρισε  η φιλενάδα μου και θα σας πω τη μυστική μου συνταγή για πεντανόστιμους μυρωδάτους κουραμπιέδες. 



Αυτή η συνταγή στην κουζίνα μου έχει το κωδικό όνομα "Μεγάλοι Κουραμπιέδες" επειδή όταν ο Μανόλης ήταν πιο μικρός  κάθε Χριστούγεννα μου έλεγε "Μαμά να φτιάξεις τους κουραμπιέδες με τη σοκολάτα όχι αυτούς με τα αμύγδαλα στη μέση που τρώτε εσείς οι μεγάλοι" 
Κι έτσι  πήραν την ονομασία "Οι Μεγάλοι Κουραμπιέδες "

Υλικά :
750 γρ. βούτυρο
250 γρ. μαργαρίνη
500 γρ. αμύγδαλα αναλατα
1 αβγό
2 κουταλάκια μπέικιν
1 κούπα άχνη
1 ποτηράκι (σφηνάκι) λικέρ πικραμύγδαλο
1 συσκευασία άχνη ζάχαρη
1 κιλό περίπου αλεύρι

Διαδικασία : Αφήνουμε το βούτυρο και τη μαργαρίνη να έρθουν σε θερμοκρασία δωματίου. Τοποθετούμε τα αμύγδαλα σε ταψί και τα βάζουμε  σε προθερμασμένο φούρνο στους 150 βαθμούς να ψηθούν για  λίγα λεπτά μέχρι να σκουρίνουν λίγο. Τα αφήνουμε να κρυώσουν και  τα χτυπάμε στο μούλτι μέχρι να γίνουν κομμάτια όχι όμως πολύ μικρά. Στη συνέχεια χτυπάμε καλά το βούτυρο και τη μαργαρίνη  μέχρι να ασπρίσουν και να αφρατέψουν.


Προσθέτουμε τμηματικά την άχνη, το αβγό, το λικέρ και τα αμύγδαλα πολύ προσεκτικά να είναι εντελώς κρύα. Σταματάμε το μίξερ και προσθέτουμε σταδιακά το αλεύρι μαζί με το μπέικιν. Πλάθουμε τους κουραμπιέδες μας, και τους ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 170 βαθμούς μέχρι να ροδίσουν ελαφρά οι άκρες τους.
Περιμένουμε να κρυώσουν εντελώς και τους πασπαλίζουμε με άχνη ζάχαρη







*Το αλεύρι το προσθέτουμε σιγά σιγά γιατί μπορεί να μη χρειαστεί όλο. Η ζύμη μας πρέπει να μην είναι πολύ μαλακή γιατί οι κουραμπιέδες θα απλώσουν στο ψήσιμο. 



Καλά γιορτινά φουρνίσματα σας εύχομαι και πολλές όμορφες στιγμές με τα παιδιά. Γράμμα στον Άγιο Βασίλη στείλατε; 


Σχόλια

  1. Τέλειοι οι μεγάλοι κουραμπιέδες , έχει δίκιο ο Μανώλης , χαχαχαχα ,εμένα όπως σου είπα με πήρε τηλέφωνο η γυναίκα του άι Βασίλη χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα δηλαδή έχω μέσον αφού γνωρίζεστε! Να ζητήσω κάτι παραπάνω φέτος; δηλαδή αντί για ένα βιβλίο να πω δύο;

      Διαγραφή
    2. Για σένα ...και τρία άμα θες πες μου πια θέλεις να την πάρω τηλέφωνο να σου τα στείλει

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το προζύμι της Μεγάλης Παρασκευής

Παγωτό χωρίς γλουτένη και λακτόζη

Η υψηλότερη μορφή άνοιξης!!!