Η Βασιλική Νευροκοπλή στην "Κόκκινη κλωστή"




Ακούσατε... Ακούσατε... Ένας παραμυθάς κατέφθασε στο στούντιο ...Ήρθε λέει από πολύ  μακριά...

Αλλά δε χρειάζεται  συστάσεις γιατί τον γνωρίζετε και τον αγαπάτε... 
Είναι ο Καλλίστρατος.  



Σοφέ παραμυθά μου....καλωσόρισες... Έχω μια απορία...μια ερώτηση από όλα τα παιδιά που μας  ακούνε.. Άραγε μέσα στις τόσες περιπέτειες της ζωής μας  νιώθουμε τι να κάνουμε τα χαρίσματα που μας δίνει ο Θεός; 

- Ναι, μου γνέφει ο Καλλίστρατος ... πολλές οι περιπέτειες της ζωής κι άλλες τόσες οι περιπέτειες των χαρισμάτων, μα αν έχουμε το νου μας θαρρώ πως νιώθουμε. 



Ας πούμε ένα  μεγάλο χάρισμα είναι εκείνο του συγγραφέα που φτιάχνει ιστορίες και μαζί τους ταξιδευει κάθε ανθρώπινη ψυχή που τις διαβάζει... Μα εγώ σήμερα δε θα πω πολλά.. Μου λέει ο καλιστρατος... Γιατί  μαζί μου ήρθε .. μια φίλη και  θα μας μιλήσει για αυτό το όμορφο χάρισμα.





Αγαπημένη παρέα της Κόκκινης κλωστής άλλη μια παράξενη εκπομπή  παρακολουθήσατε σήμερα!.

Ένας ακόμη παραμυθένιος ήρωας ζωντάνεψε στο στούντιο του ραδιοφώνου σταθμού της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Κρήτης... Ήρθε ο Καλλίστρατος...αλλά όχι μόνος... Ήρθε παρέα με τη συγγραφέα του τη Βασιλική Νευροκοπλή. Η αγαπημένη Βασιλική μας  μίλησε για τα βιβλία της, τον  Καλλίστρατο, την Κρήτη, το νέο της βραβευμένο βιβλίο "Ο μικρός μονομάχος" που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις "Λιβάνη" και μας δόθηκε η ευκαιρία να τη γνωρίσουμε λίγο καλύτερα. 




Ακούστε εδώ τη συνέντευξη που μας παραχώρησε η αγαπημένη μας Βασιλική. 




Καλή ακρόαση 









Σχόλια

  1. Πολλά πολλά μπράβο. Συγχαρητήρια....ευχαριστούμε για την μοναδική ευκαιρία να ακούσουμε αυτή τη μοναδική συγγραφέα....υπέροχες οι ερωτήσεις 🥰🥰🥰🥰🥰

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι η αγαπημένη μου συγγραφέας παιδικών βιβλίων.Με ανακαλεί σε μια παιδικότητα όπως θα έλεγε και ο αγαπημένος μου ποιητής. Την αγαπούν και οι ακροατές. ❤️

      Διαγραφή
  2. Ευχαριστούμε την παραγωγό μας Πρεσβυτέρα Ειρήνη Νικολάου Χρηστάκη για αυτή την υπέροχη συνέντευξη που πέτυχε για την εκπομπή της «Κόκκινη κλωστή δεμένη» και είναι τιμή για τον Σταθμό μας. Πολλά συγχαρητήρια και πάντα τέτοιες όμορφες και διδακτικές εκπομπές για τους μικρούς αλλά και τους μεγάλους μας ακροατές! Θερμές ευχές και ευχαριστίες και στην συγγραφέα κα. Βασιλική Νευροκοπλή και για αυτή την συνέντευξη και για όλη της την όμορφη προσφορά στην κοινωνία μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το προζύμι της Μεγάλης Παρασκευής

Παγωτό χωρίς γλουτένη και λακτόζη

Η υψηλότερη μορφή άνοιξης!!!