Υγιεινά μπισκοτάκια παραλίας

Γειά σου αγαπημένη παρέα του μπλογκ!
Το καλοκαιράκι είναι εδώ και οι βόλτες στην παραλία ανοίγουν την όρεξη στα παιδιά. Στη θάλασσα το καλύτερο κολατσιό που μπορούμε να πάρουμε μαζί μας είναι πάντα το σπιτικό!




Σήμερα σας έχω μία συνταγή για νόστιμα και υγιεινά μπισκότα για το ταπεράκι της παραλίας.




Η συνταγή είναι αυτή από το βιβλίο "Σαρακοστιανά" των εκδόσεων Πορφύρα 



Στη δική μου καλοκαιρινή παραλλαγή 
αφαίρεσα το νερό με τη βρασμένη κανέλα, έβαλα 7 κουταλιές αναψυκτικό λεμονάδα (χωρίς ανθρακικό) και πρόσθεσα λίγο ξύσμα λεμονιού 
Η συνταγή του βιβλίου είναι η βασική όμως μπορούμε να κάνουμε παραλλαγές: Εγώ έχω κάνει τις εξής... Στα μπισκότα λεμονιού κάποιες φόρες  προσθέτω δύο κουταλιές καρύδα τριμμένη, έχω αντικαταστήσει το λεμόνι με χυμό πορτοκαλιού και ξύσμα κι έχω προσθέσει στη ζύμη δύο κουταλιές της σούπας τρούφα. Επίσης έχω κάνει την κλασική συνταγή και τα έχω βουτήξει μέσα σε κουβερτούρα. 

Γίνονται πεντανόστμα σε κάθε παραλλαγή! 

Δοκιμάστε τα! 







Το βιβλίο μπορείτε να το βρείτε στο βιβλιοπωλείο της Αρχιεπισκοπής στην πλατεία του Αγίου Μήνα.
Καλές βουτιές και καλά φουρνίσματα! 

Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το προζύμι της Μεγάλης Παρασκευής

Παγωτό χωρίς γλουτένη και λακτόζη

Η υψηλότερη μορφή άνοιξης!!!