Χρόνια μας πολλά!


"Πολύ πριν σε συναντήσω, εγώ σε περίμενα.

Πάντοτε σε περίμενα.

Σαν ήμουνα παιδί και μ’ έβλεπε λυπημένo η μητέρα,

έσκυβε και με ρωτούσε," Τι έχεις" 

Εγώ δεν μίλαγα, μονάχα έβλεπα πίσω απ’ τον ώμο της

έναν κόσμο άδειο από ‘σένα.

Κι όταν έπαιρνα το παιδικό κοντύλι,

ήταν για να μάθω να σου γράφω τραγούδια,

όταν κοίταγα στο τζάμι τη βροχή,

ήταν που αργούσες ακόμα,

κι όταν χτύπαγε η πόρτα μου και άνοιγα,

δεν ήταν κανείς, κάπου όμως μες στον κόσμο

ήταν η καρδιά σου που χτυπούσε.

Έτσι έζησα πάντοτε.

Κι όταν βρεθήκαμε για πρώτη φορά

-Θυμάσαι;-

Μου άπλωσες τα χέρια τόσο τρυφερά

σαν να με γνώριζες χρόνια.

Μα και βέβαια με γνώριζες.

Γιατί πολύ πριν μπεις μες στη ζωή μου

είχες ζήσει μες στα όνειρά  μου!

Στην πιο μικρή στιγμή μαζί σου, έζησα όλη τη ζωή!"

Τάσος Λειβαδίτης

 22 χρόνια μαζί
Χρόνια μας πολλά ψυχή μου!









Σχόλια

  1. 22 χρόνια μαζί.... Για πάντα μαζί ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρόνια σας πολλά Ειρήνη μου, με υγεία, αγάπη, όμορφες στιγμές και κάθε ευλογία :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χαρούμενη επέτειο, Ειρήνη. Να είστε πάντα καλά, μαζί και ευτυχισμένοι.
    Ναι, μπορείς να βάλεις στο μπλογκ σου την καρτούλα συμμετοχής στο δρώμενο Craftlandia αλλά και το σήμα ότι είσαι στις Top. Θα χαρώ να συμμετέχεις και στο επόμενο δρώμενο, φίλη μου (θα ξεκινήσει στις 22/3). Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η Αφροδίτη Φραγκιαδουλάκη στην "Κόκκινη κλωστή"

Ηράκλειο είναι η ΣΕΙΡΑ ΣΟΥ