Καλή Μεγάλη Εβδομάδα!


Καλημέρα σας Φίλοι μου και καλή Μεγάλη Εβδομάδα. Εχθές το βράδυ παρακολουθήσαμε με κατάνυξη την ακολουθία του "Νυμφίου" στην ενορία μας κι ευγνωμονώ το Θεό που φέτος με  αξίωσε να πάω στην εκκλησία.

Βρισκόμαστε στη Μεγάλη Δευτέρα και σε λίγες μέρες θα ακούσουμε το "Χριστός Ανέστη" στους ναούς μας. 
Γι'αυτό λοιπόν, οι τελευταίες λαμπάδες ετοιμάστηκαν και παραδόθηκαν  στα αγαπημένα μας πρόσωπα.


Δόξα τω Θεώ, μετά από δυο χρόνια η ζωή μας φαίνεται πως παίρνει τους κανονικούς της ρυθμούς και νιώθω πολύ χαρούμενη που κατάφερα να φτιάξω λαμπάδες για τον Αντώνη μου,


τα βαφτιστήρια μου, τις φίλες 


 τις δασκάλες μας,


 και βέβαια ο Μανώλης έφτιαξε κι αυτός μια λαμπάδα για την αγαπημένη του νονά .



Αυτή η λαμπάδα μπορείτε να μαντέψετε για ποιόν φτιάχτηκε;  Σωστά! Είναι η δική μου! 




Σας στέλνω μια γλυκιά καλημέρα! 
Ο καιρός εδώ στο Ηράκλειο δε βοηθάει ιδιαίτερα, αλλά ελπίζω να μπορέσουμε να πάμε μια βόλτα στο κέντρο της πόλης και να ψάξουμε για φυτική βάθη αυγών στα μπαχαροπωλεία. 

Σχόλια

  1. Πολύ όμορφες, λιτές και κλασσικές οι λαμπάδες σου, Ειρήνη μου! Έτσι μου αρέσουν κι εμένα!
    Και του χρόνου, με υγεία!!
    Καλή Ανάσταση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ολες υπεροχες .... παντου τα ιδια ακομα αυριο εχουμε βροχη...
    με το καλο το ΑΓΙΟ ΠΑΣΧΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Παγωτό χωρίς γλουτένη και λακτόζη

Το Αυγό

Το προζύμι της Μεγάλης Παρασκευής