Διαφορετική Μεγαλοβδομάδα


Καλημέρα! Μια εντελώς διαφορετική Μεγάλη Εβδομάδα ξεκινά!  Όμως  το ελαφρύ αεράκι που μπαίνει απ'τα παράθυρα ευωδιάζει.Μου αρέσει να μοσχομυρίζει το σπίτι Πάσχα, από το θυμίαμα κάθε δειλινό, είτε
 απ' τον ανοιξιάτικο άνεμο που σαλεύει τις κουρτίνες είτε από τα γιορτινά γλυκά  που ετοιμάζονται στην κουζίνα μου. Στη γειτονιά μας βρίσκεται  ένα μικρό παντοπωλείο, σαν εκείνα της παλιάς εποχής, έχει μόνο τα απολύτως απαραίτητα αγαθά στα ράφια,του  και  στην είσοδο  υπάρχει ένα τεράστιο αναρριχώμενο γιασεμί.
Τα  καλοκαιρινά βράδυα μοσχοβολάει όλο το τετράγωνο. Αυτή την εποχή παίζουν κρυφτό στα ψηλά κλωνάρια του οι κοτσυφοί της γειτονιάς. 

  Ο Μανώλης έχει πάει  να αγόρασει τα υλικά για να φτιάξουμε τα κουλουράκια της Λαμπρής. Είναι μια παραδοσιακή συνταγή γραμμένη σε ένα τετράγωνο χαρτάκι που ήταν φυλαγμένο στο παλιό  σημειωματάριο μου. Ένα μπλέ τετράδιο που το βρήκα σε κάποιο παζάρι βιβλίου έξω απ' τη Λότζια, πρίν μερικά χρόνια. 


Από τότε έχω  πάρει πολλά και διάφορα σημειωματάρια, με όμορφα εξώφυλλα, μέχρι  μοδάτα "boullet journal". Όμως κανένα από αυτά δεν κατάφερε να με "κρατήσει". Το μικρό μου 
μπλε τετράδιο έχει μια απίστευτη μυρωδιά ! Ένα μαγικό χαρμάνι ,σαν από  ευωδιά τριαντάφυλλου και ξερής χλόης. Λες  και μυρίζεις καλοκαιρινό απόβραδο όταν ανοίγεις τις σελίδες του.  Κρύβει στην καρδιά του σημειώσεις  απ' τα μαθήματα του  ντεκουπάζ, της βοτανολογίας , έχει φυλάξει με περισσή φροντίδα τις  νότες των  αρωμάτων κι έχει περιπλανηθεί μαζί μου, κρυμμένο σε μια  βαλίτσα , έχωντας το όνειρο πολλών ακόμη ταξιδιών, αόρατο σελιδοδείκτη στις άδειες γραμμές του... έτσι απλά με κάνει για άλλη μια φορά να συνειδητοποιώ  πόσο μεγάλη επιρροή έχουν στην ψυχή μου οι μυρωδιές... Αυτή η φωτογραφία είναι τραβηγμένη τη μέρα που βγήκαμε για τελευταία φορά πρίν την απαγόρευση της κυκλοφορίας... Είχαμε πάει να δώσω τις λαμπάδες στα βαφτηστίρια μου.,Χωρίς να τα δω,τις αφήσαμε έξω απ' τις πόρτες τους  και φύγαμε. Ο αέρας έφερνε μια οσμή θλίψης αλλά ο ήλιος φώτιζε με το ίδιο φως των περασμένων ανοίξεων τα μάτια μας. Ο Μανώλης ήρθε! Βρήκε μια μυρμηγκοφωλιά στο δρόμο και θέλει να πάω να τη δω. Κι εσύ Αντώνη μου πόσο με ταξιδεύεις κάθε φορά που κάθεσαι στο πιάνο σου και παίζεις! 



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Καλή Σαρακοστή!!!

Το Πρώτο Πάσχα