Επιτάφιος-Μια άλλη Μεγάλη Παρασκευή

Πραότητα σημαίνει να έχεις μια καρδιά ταπεινή και ειρηνική. Τα παιδιά είναι πράα. Γι' αυτό και ο Κύριος λέει ''Αν δεν γίνετε σαν τα παιδιά, δεν θα εισέλθετε στη Βασιλεία των Ουρανών'' (Ματθ. 18,3). Ένας υπερήφανος άνθρωπος δεν είναι ποτέ ευχαριστημένος, όλα τον ενοχλούν κι ακολουθεί το δικό του θέλημα. Πρέπει να δείχνουμε υπακοή στο θέλημα του Θεού για να μάθουμε την ταπεινοφροσύνη και την πραότητα, όσο είμαστε ακόμα σ' αυτή εδώ τη ζωή, όσο υπάρχει ακόμα καιρός.
Μια καρδιά, που είναι γεμάτη αγάπη, δεν σκέφτεται τον εαυτό της αλλά τους άλλους. Προσεύχεται για καθετί ζωντανό και για ολόκληρο τον κόσμο.
Γέροντας Θαδδαίος της Βιτόβνιτσα (1914-2003)...

Μικρό μου... Όσα χρόνια κι αν περάσουν δεν θα ξεχάσεις ποτέ αυτή την πασχαλινή κατασκευή...Θα θυμάσαι για πάντα πως το Πάσχα του 2020 κάθε απόγευμα της Μεγάλο βδομάδας άφηνες οτιδήποτε κι αν έκανες , ντυνόσουν παπαδάκι , άναβες το καντήλι δίπλα στην αγαπημένη σου εικόνα της Παναγίας της Σεϊδανάγιας, θύμιαζες το σπίτι, και κρατούσες τη λαμπάδα σε κάθε Ευαγγέλιο μπροστά στην τηλεόραση παρακολουθώντας το  μπαμπά   απ' το κανάλι του...

Μπορεί να ξεχάσεις πώς ονομαζόταν αυτή η αρρώστια που χτύπησε τον πλανήτη, να μη θυμάσαι πότε ακριβώς είχαμε Ανάσταση το Πάσχα του 20 ,αλλά αυτή την κατασκευή σου, θα τη θυμάσαι κάθε Μεγάλη Παρασκευή...

Θα θυμάσαι πως όταν μου είπες να φτιάξουμε έναν επιτάφιο εγώ σου είπα πως δε γινόταν, γιατί δεν είχαμε  χαρτόνι...Ψαχούλεψες μέσα στο μπουφέ και μου βρήκες ένα γαλάζιο κουτί που το είχα φέρει απ' του Θεοδόση απ' τα Ιεροσόλυμα...φύλαξες τους μικρούς σταυρούς που υπήρχαν, μέσα σε ένα άλλο κουτί, και μου είπες "Τώρα έχουμε χαρτόνι!...

Μετά σου είπα πως δεν είχαμε θερμόκολα ,και δεν υπήρχε περίπτωση να σταθεί πάνω στα ρολά τόσο βάρος με την απλή κόλα..."Θα σταθεί!" Μου είπες! Κι άρχισες να φτιάχνεις το δικό σου επιτάφιο... 

Κι όταν τελείωσες την κατασκευή του, έφτιαξες το σταυρό, τον κόλλησες στην κορυφή και με πήρες απ' το χέρι να πάμε να βρούμε λουλούδια απ' δρόμους της γειτονιάς μας για να τον στολίσουμε. 

Είμαι υπερήφανη για σένα μικρό μου... Η χάρη του Παναγίου Τάφου να σε σκέπει πάντοτε! Και να μην αλλάξεις!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Παγωτό χωρίς γλουτένη και λακτόζη

Το Αυγό

Το προζύμι της Μεγάλης Παρασκευής