ΑΝΟΙΞΙΑΤΙΚΗ ΠΟΛΗ.....




Αυτές οι όμορφες, λαμπρές μέρες ήταν από τότε που ήμουν παιδάκι οι αγαπημένες μου. Ο ήλιος είναι τόσο γλυκός και η παρεούλα της Ενορίας μας θα περάσει άλλο ένα όμορφο απόγευμα Παρασκευής, λίγο πρΙν τους Χαιρετισμούς της Παναγίας μας (Γ'). Η κατασκευή μας σήμερα είναι αυτοί οι μικροί τσολιάδες λόγο της Εθνικής μας εορτής που πλησιάζει..... Είναι όμορφοι και έχουν ανακυκλωμένο υλικό....οι βάσεις τους είναι από παλιά CD. Ευχαριστώ πολύ το σύζυγο μου π.Ιωάννη για την βοήθεια του σ'αυτή την κατασκευή.....



Όπως είπα και παραπάνω, αυτές οι ημέρες είναι οι αγαπημένες μου. Αρχίζουμε σιγά σιγά με τα παιδιά μου να περνάμε λίγο διάστημα της ημέρας στην αυλή μας, επειδή ο καιρός ζέστανε κι έτσι τις προηγούμενες ημέρες φυτέψαμε και λουλουδάκια στις γλάστρες μας και άρχισαν σιγά σιγά να μας επισκέπτονται χαρούμενα ανοιξιάτικα πλασματάκια....πασχαλίτσες και κοτσιφοί που πετούν τριγύρω από το σπιτάκι μας. ...... Χαμομήλια και παπαρούνες έχουν ανθίσει στις άκρες του δρόμου δημιουργώντας μια τόσο όμορφη ατμόσφαιρα.





Αυτές τις ημέρες κάθε χρόνο με τα παιδιά μου φτιάχνουμε πολλές κατασκευές.....Έτσι φτιάξαμε μια κοτούλα με ανακυκλωμένα υλικά: ένα άδειο κουτάκι από καφέ και μια κούτα ζαχαροπλαστείου.... Κόψαμε μια λωρίδα από την κούτα και ντύσαμε το κουτάκι. Στη συνέχεια σχεδιάσαμε το σώμα της κοτούλας και το κολλήσαμε πάνω στο κουτάκι..... Μετά όμως φτιάξαμε και κουλουράκια νηστίσιμα πορτοκαλιού......τα αγαπημένα του Αντώνη μου....!!!!!





Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Καλή Σαρακοστή!!!

Το Πρώτο Πάσχα